domingo, 24 de noviembre de 2013

“Unha biblioteca é como unha farmacia, con remedios para todo mal”

O escritor e filósofo Fernando Savater (San Sebastián, 1947) considera que o remedio contra todos os males é a educación, a reflexión ea cultura, algo a ser valorado por encima de todo, e por iso só tes que escribir os meus Figuraciones (Ariel) , un libro diversas e unha declaración de amor para a alegría da lectura e do pensamento. "Unha biblioteca é como unha farmacia onde existen remedios contra todo tipo de enfermidades. Permite que coñece a si mesmo e buscar solucións", explica el nunha entrevista.
Por iso, intentou precisamente para incluír no seu novo emprego todo tipo de referencias á cultura como a súa peza central. A filosofía , o papel da educación, escritores, a súa lectura favorita, cómics, o uso de Internet , cortando ou defender a propiedade intelectual son algunhas das cuestións que o autor é nestes textos que fan un libro cheo de reflexións.

" Os países que están saíndo ou saíron antes da crise son os países que investiron en educación, e , de feito, aínda se debatendo e os que están na cola para saír como España, Grecia e Portugal, son os menos investir en educación. Isto é algo , non é casual , non é? ", o escritor éuscaro, un ávido lector pide estados.

Tamén queriamos reivindicar o artigo e ensaio. "Eu non blog ou Twitter, eu estou escribindo o mesmo xornal, e eu creo que nós facemos iso temos un elemento de responsabilidade e auto-control que non están nos medios de Internet" , engade.
Savater fai unha defensa apaixonada do dereito á propiedade intelectual. "As cousas están cambiando , e eu non creo que moita xente pensa que iso é seguro para a cultura. Impunidade Pero é incrible. Criminally eu buscar non só as páxinas ou as grandes empresas, pero todo o mundo que está baixando algo. regula- lo dunha forma moderna , xa que a lei é malo. " "Todo o mundo quere ir ao O Corte Inglés , por exemplo, e darlles o material libre, pero todo o mundo sabe que iso sería catastrófico , polo que temos de regulamentar contido" reivindicacións.

En Filosofía e Ciencias Humanas tendencia a cortar, Savater lamenta que unha mala práctica que se fixo nun tempo . "Eu me preocupo con cousas específicas, como o mantemento da relixión como un asunto normal, a desaparición de Educación para a Cidadanía ea subestimação da filosofía, algo terrible porque a filosofía está ligada á democracia ", engade.

Pero ten comentarios para todos, tamén para aqueles que critican o ministro de Educación, José Ignacio Wert , e están a favor de inmersión : "Eu non creo que os que critican o ministro para as cuestións que falamos , entre o que eu incluído, parece boa inmersión na lingua , xa que é un ataque a toda a educación pública e laica, que se basea na cultura común no interior do país . " " Pode-se esixir unha boa xestión que optimiza os recursos, pero os gastos coa educación non é un gasto : é un investimento no futuro" , engade.

No libro, o escritor tamén fala do dereito de decidir. "A Cataluña é unha democracia , eo dereito a decidir é o dereito de usar zapatos ", advirte. "Obviamente, todos temos dereito a decidir , pero en Cataluña chamado dereito de decidir a decidir non decide o outro. Eu teño tanto dereito a decidir o que afecta a Cataluña eo que non é. " É un cidadán, e todos temos dereitos, a non ser que queiramos cambiar as regras ", conclúe.

No hay comentarios:

Publicar un comentario